های نت - طراحی وب سایت - سو. - دیجیتال مارکتینگ

  • ۰
  • ۰

مهارت هایی که یک طراح وب باید بر آن ها مسلط شود

در عصری که با ظهور سریع فناوری دیجیتال تعریف شده است ، ایجاد ، توسعه و نگهداری وب سایت های کاربر پسند در واقع به یک کار چالش برانگیز تبدیل شده است .

حالت‌های سنتی و تقسیم‌بندی شده طراحی سایت‌ های حرفه‌ای و شایسته دیگر به سادگی قابل اجرا نیستند دیجیتال مارکتینگ ارزان در عوض ، تقاضای جدید برای طراحان تمام پشته با قابلیت ساخت وب سایت های پویا ، نوآورانه و پیچیده به آرامی شروع به جلب توجه چشمگیر کرده است .

برای موفقیت در طراحی حرفه ای وب ، از این طراحان فول استک انتظار می رود که در زمینه های طراحی گرافیک ، نرم افزارهای اختصاصی ، UX/UI ، SEO ، کدنویسی و غیره مهارت بالایی داشته باشد .

به عبارت دیگر ، این طراحان موظفند با فرآیند های طراحی فرانت اند و بک ‌اند به شیوه‌ های کارآمد ، آینده ‌نگر باشند و نقش‌آفرینی کنند . با این حال ، برای انجام این کار ، باید برخی از مهارت های طراح وب را کسب کنند .

در اینجا لیستی از مهارت های برتر طراح وب وجود دارد که در حال دیجیتال مارکتینگ ارزان حاضر می تواند به راحتی به شما کمک کند تا در کمترین زمان یک شغل طراحی وب جذاب پیدا کنید .

  1. ابزارهای اصلی طراحی

اولین مهارت طراح وب که باید کسب کنید ، درک ابزار های اولیه طراحی است . این ابزار ها پلتفرم های اصلی هستند که با استفاده از آنها می توانید یک وب سایت امیدوار کننده ایجاد کنید . با این حال ، باید مطمئن شوید که از ابزار مناسب در زمان مناسب استفاده می کنید . به عنوان مثال ، دیجیتال مارکتینگ ارزان فتوشاپ ابزار خوبی برای پردازش تصویر است ، اما وقتی صحبت از طراحی گرافیکی به میان می آید ، Adobe Illustrator مفیدتر خواهد بود . آشنایی با چنین پیچیدگی هایی شما را با کل بوم طراحی آشنا می کند .

  1.  UX/UI و طراحی بصری

بر اساس تحقیقات اخیر ، 75 درصد از مردم نظر خود را در مورد یک وب سایت کاملاً بر اساس ظاهر و احساس آن شکل می دهند . این به این معنی است که برای تبدیل شدن به یک طراح وب ، باید بر مهارت افزایش UX ( تجربه کاربر ) و UI ( واسط کاربری ) مسلط شوید . با طراحی وب سایتی که از نظر بصری جذاب باشد شروع کنید . از ابزارهایی مانند سیستم های شبکه ، روانشناسی رنگ ، سلسله مراتب تایپ و فونت های وب استفاده کنید . اطمینان حاصل کنید که وب سایت به دیجیتال مارکتینگ ارزان انواع دستگاه ها پاسخگو است . یادگیری این موارد فوراً به حرفه طراحی وب شما کمک می کند .

  1.  HTML و  CSS

کسب دانش کامل در مورد HTML ( زبان نشانه گذاری فرامتن ) و CSS ( سبک شیت های آبشاری ) یکی از بهترین مهارت های طراح وب است که می توانید هدف آن را یاد بگیرید . هر دو HTML و CSS بلوک های اساسی هستند که سبک و ساختار یک وب سایت بر اساس آنها ساخته می شود . آنها شما را قادر می سازند تا هر چند وقت یکبار که می خواهید ، یک صفحه را بخوانید و ویرایش کنید . با یادگیری این زبان های اصلی ، به راحتی می توانید یک کار طراحی وب مناسب را تضمین کنید .

  1. زبان های برنامه نویسی

به غیر از HTML و CSS، اگر بتوانید چند زبان برنامه نویسی دیگر را یاد بگیرید ، چشم انداز حرفه ای طراحی وب شما قطعا بهبود خواهد یافت . اگر بتوانید بر  JavaScript، Python ، Swift  و C++ تسلط داشته باشید ، عالی خواهد بود ، اما اگر مجبورید از بین اینها دیجیتال مارکتینگ ارزان یکی را انتخاب کنید ، جاوا اسکریپت را انتخاب کنید . این به این دلیل است که طبق یک نظرسنجی  Stack-Overflow، بیش از 65٪ از طراحان ترجیح می دهند با جاوا کار کنند . دانستن این زبان ها شما را فوراً از هم جدا می کند .

  1.  مدیریت وب سرور

یک مهارت طراح وب که به شدت نادیده گرفته شده است ، که اکثر طراحان چندان در آن مهارت ندارند مدیریت وب سرور است . اگرچه وب سرورها از نظر فنی در حوزه طراحی وب نیستند ، اما درک عملکرد اساسی آنها به شما کمک می کند تا از خرابی جلوگیری کنید و در عین حال مشکلات را به روشی سریع و هوشمندانه حل کنید .

  1.  بهینه سازی موتورهای جستجو  (SEO)

یک نکته مهم در طراحی وب سایت که باید در نظر داشته باشید این است که هیچ طراحی وب سایتی نمی تواند نتایج صافی داشته باشد مگر اینکه با قدرت سئو پشتیبانی شود . به عنوان طراحان وب ، باید بر روی ایجاد سرعت ، چیدمان ، ساختار و عملکرد وب سایت خود ، سئو دوستانه تمرکز کنید دیجیتال مارکتینگ ارزان برای انجام این کار ، عاقلانه است که با اصول بهینه سازی و عملیات موتور جستجو آشنا شوید .

 7.  سیستم مدیریت محتوا  (CMS)

برای تبدیل شدن به یک طراح وب ، باید خود را با ویژگی های اولیه CMS آشنا کنید.

 CMSدر درجه اول یک برنامه نرم افزاری است که دیجیتال مارکتینگ ارزان مدیریت دارایی های دیجیتال را یکپارچه می کند . این دارایی ها شامل طراحی های وب ، گرافیک های تعبیه شده ، فایل های ویدئویی-صوتی و سایر کدهای برنامه نویسی است . دانستن نحوه عملکرد CMS مطمئناً شما را برای طراحی مؤثر تر وب سایت ها مجهز می کند .

  1.  بازاریابی دیجیتال

به عنوان یک طراح وب ، شما به احتمال زیاد بخشی ضروری از دیجیتال مارکتینگ ارزان هر استراتژی بازاریابی دیجیتال خواهید بود . بنابراین ، آگاهی از نحوه عملکرد اجزای مختلف بازاریابی دیجیتال ، شما را آماده می‌کند تا وب ‌سایت خود را آزمایش کنید و در صورت وجود ، شکایات خود را برطرف کنید . علاوه بر این ، بازاریابی دیجیتال همچنین شما را در مورد آخرین روند های بازار مطلع می کند تا بتوانید طرح های خود را مطابق با آن دستکاری کنید .

  1.  مدیریت زمان

اگر می خواهید بدانید چگونه می توانید یک طراح وب شوید ، باید هنر حیاتی مدیریت زمان را یاد بگیرید . این به این دلیل است که از شما خواسته می شود در محیطی سریع کار کنید که در آن خلاقیت ها ، تکرارها و پیشرفت های مداوم باید به طور همزمان انجام شوند . با یادگیری نحوه مدیریت برنامه خود ، پتانسیل طراحی وب شما واقعاً مورد استفاده قرار می گیرد .

  1. ارتباطات

ارتباط خوب یک مهارت طراح وب است که به شما کمک می کند تا مسیر طولانی دیجیتال مارکتینگ ارزان در حرفه طراحی وب خود را طی کنید . این به این دلیل است که ارتباطات شما را قادر می سازد تا تمام اشکال اطلاعات فنی را به شیوه ای شفاف منتقل کنید . اگر همکاران و مشتریان شما هر دو بتوانند شما را بهتر درک کنند ، تکنیک طراحی و آرزو های شما شاهد پیشرفت بزرگی خواهد بود .

راه پیش رو

در عصر مدرن ، هر طراح وب آینده‌ نگر باید مجموعه خاصی از مهارت‌ های سازنده و متمایز طراح وب را در اختیار داشته باشد . اینها ممکن است از مهارت های حرفه ای و فنی گرفته تا مهارت های رهبری و شخصی متغیر باشد . با این وجود ، آنچه که یک حرفه دیجیتال مارکتینگ ارزان طراحی وب خوب واقعاً نیاز دارد ، تلقین صداقت ، تعهد و اشتیاق است . با این‌ ها که هسته توانایی ‌های ذاتی شما را تشکیل می‌دهند ، تبدیل شدن به یک طراح وب عالی در مدت زمان کمی برای شما بسیار آسان خواهد بود !

  • ۰۱/۰۵/۲۹
  • های نت های نت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی